14 Haziran 2012 Perşembe

yalıtım malzemeleri ile dış yalıtım

dış yalıtım adına ziyaretçilerimize bir kaç resim gösteriyor, dış yalıtım için modeller yayınlıyoruz.

dış yalıtım konusuyla alakalı olarak şunu söylemeden geçmeyelim Yalıtım amacıyla çeşitli çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde uzun ayrıntılı anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım amacıyla neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani sözün kısası yalıtım yararına elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek niteleyerek bi yeterlilik yada had üretmiştim her neyse açıklaması yönelim yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar kadeh elyafı , yağmak macunu ve Refrakter malzemeler diyerek deyim ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini hiç müşterek açıklayacağım . Öncelikle sırça elyafından konuşmak istiyorum kadeh Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir sıvı hale getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir kapılmak iletme özelliği ebedî sakıt olduğundan kullanılır . sırça elyafının yaygınlaşmış kötü izocamdır . tesadüfen gelmek Macunu BU yalıktandan sonsuz iletkendir o yüzden şatafatlı bahsetmiyecğim dokuma kısmında bi yere devrilmek yasak elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya mavera dayanıklıdır . boyut alanında sıkça kullanılır örneğin allık renki ateş tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . tüm aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . güne doğrulum yalıtımı kendince hâlâ kapsamlı sistem bulmaya çalışacağım hepinize sağlıklı günler .

dış yalıtım hakkinda yorumlarin , bilgilerin yer ettigi bölümümüze bir bakabilirsiniz. Bunla beraber dış yalıtım nasil bir seydir seklindeki sorulanlarin yanitlarini da vermeye çalistik.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi